Friday, January 22, 2016

Elite99 soak-off gel polish no. 1592

Ovo je bila ljubav na prvi pogled!

Radi se o prvom Elite99 laku kojeg sam kupila, broj 1592, nježne pastelno roze boje. Ravnomjerno se nanosi i dovoljna su dva sloja da bi boja u potpunosti došla do izražaja.
Ako vas zanima kompletan postupak nanošenja trajnih lakova, to pročitajte ovdje.


Mislim da nikad ne bi naučila pečatirati nokte da nije bilo trajnih lakova. Toliko puta bi pogriješila i rezultat me bacao u očaj, ali pečatiranjem preko trajnih lakova sam mogla brisati koliko treba dok ne bi bila u potpunosti zadovoljna pozicijom pečata na noktu kao i samom kvalitetom prenesenog uzorka.

I ovo je rezultat mog prvog uspješnog pečatiranja:


 Koristila sam Hehe 006 pločicu za pečatiranje:



Nadam se da vam se svidjela manikura. :)
O samom postupku pečatiranja pisati ću uskoro u jednom od narednih postova.

Za ovu manikuru koristila sam:
- Elite99 PH Bond
- Elite99 foundation
- Elite99 color br. 1592
- Elite99 top coat
- za pečatiranje: Essence The Gel polish br. 46 black is back
- pločicu za pečatiranje Hehe 006

1 comment:

  1. Titanium Tooth K9 - Titanium - The Titanium Art Museum
    Titanium Tooth K9 is a stainless steel cut from brass that titanium iphone case is 2018 ford ecosport titanium suitable titanium granite for both body and tooth. It columbia titanium boots offers an elegant look with titanium apple watch a nice

    ReplyDelete